MEET THE EXPERT

Exclusieve persoonlijke ontmoeting met Wil Michels

actuele thema's en onderwerpen die spelen bij onze leden

'FANSTRATEGIE'


  • Donderdag 22 april 2021

  • Tijd: 8.30 uur - 11.00 uur

  • Locatie: Online Microsoft Teams

  • Spreker: Wil Michels

  • Kosten Gast: € 25,00 ex btw [factuur volgt per mail]

  • Aanmelden Gast met contactgegevens: M 0629400683 | reneluijten@bsmorgen.nl


Covid-2019: We gaan in april online!

Gastspreker Wil Michels;

'Geen klanten maar fans'

De traditionele Masters van BS Morgen worden dit jaar omgedoopt tot ‘Meet the Expert’ meetings. Dit zijn exclusieve ontmoetingen met keynote experts. We hopen jou hiermee als ondernemer nog beter te faciliteren in het verhogen van jouw kennisniveau op tal van vlakken.

We zijn trots dat we voor onze eerste Meet the Expert bijeenkomst de kleurrijke Wil Michels hebben kunnen strikken. Wil is directeur van zijn communicatiebureau en docent bij Fontys Hogescholen, NCOI, Van der Hilst en de Universiteit van Antwerpen. Hij is bestsellerauteur en o.a. bekend van zijn Handboek Communicatie. Wil staat voor dynamiek, fun en een frisse kijk op het vak.

Begin november kwam zijn nieuwe boek Fanstrategie uit. Inmiddels is de tweede druk al verschenen.

Fanstrategie

Hij gaat ons meenemen in zijn nieuwe boek en geeft je handvaten hoe je een doordachte aanpak in je organisatie kunt gaan integreren.

Fan zijn is fan-tastisch

Een merk met veel fans is enorm krachtig. Het wil geen klanten maar fans die ambassadeur zijn voor het merk in hun eigen sociale netwerk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans extreem waardevol in de communicatie. Zij zijn topinfluencers.

Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Vaak ligt de nadruk sterk op sales, in dit boek staat de psychologie van de fans en de emotie en relatie tussen de fan en het merk centraal. Daarbij gaat het om bedrijven maar evenzeer over steden en non-profitorganisaties. We starten met de belangrijkste fans: de eigen medewerkers. De basisgedachte is dat interne fans externe fans maken en externe fans voor nieuwe fans zorgen.


PROGRAMMA


08.30 uur Open voor inlog

08.45 uur Welkomstwoord

09.00 uur - 10.00 uur Presentatie Wil Michels

10.00 uur - 10.45 uur Tafelronde en netwerkgesprekken

10.45 uur - 11.00 uur Plenaire terugkoppeling en afsluiting


Op weg naar fans!








Verbinding en nieuwe inzichten begint bij de persoonlijke ontmoeting en de dialoog