MASTERTABLE ZZP

Verdiepend programma op actuele thema's en specifieke gelijkwaardige kenmerken

Voor ZZP ondernemers, professionals en Startup's

'Hoe blijf ik online inspirerend in contact met klanten'


  • Dinsdag 9 maart 2021

  • Tijd: 07.45 uur - 9.30 uur

  • Locatie: Online Microsoft Teams

  • Casus: Inge van der Borght | Qlipp Storytelling

  • Kosten Gast: € 0,00 ex btw

  • Aanmelden Gast: M 0629400683 | reneluijten@bsmorgen.nl

Inge van der Borght | Qlipp Storytelling

Inge deelt haar casus met ons.

Agenda 2021

Deze tijd vraagt om meer dan kennis delen dus gaan we op zoek naar nieuwe werkbare vormen om online contact te ontwikkelen. Speciaal voor de leden van BS Morgen hebben we deze sessie ingericht om met, en van elkaar te leren wat er toe doet in deze tijd.

Hoe onderhoud je de relatie? Wat heeft effect om online te bouwen aan je relatienetwerk? Hoe bied je je dienst/product inspirerend aan aan je doelgroep? Wij nodigen de leden uit in deze uiterst interactieve sessie om samen te bouwen aan nieuwe oplossingen voor het nieuwe normaal. Dit vraagt steeds weer om aanpassen, vernieuwen, aansterken en dit inzetten voor onze relaties, de tijdsgeest vraagt daar nu om, meer dan ooit.

We gaan luisteren naar de casus van Inge van der Borght van Qlipp Storytelling, hoe doet zij het nu, wat is haar ervaring en waar loopt zij tegenaan. Samen gaan we daarna onze eigen ervaringen delen, elkaar inspireren en helpen om te komen tot nieuwe werkbare vormen.

Voorbereidende vraag: Wat leeft er bij jouw klant in dit nieuwe normaal?

We willen je uitnodigen om je antwoorden te delen tijdens de BS Morgen MasterTable ZZP op dinsdag 9 maart.


PROGRAMMA


07.45 uur inloggen en voorbereidende vraag invullen in chat

07.55 uur welkom door René

08.00 uur - 08.10 casus van Inge van der Borght | Qlipp Storytelling

08.10 uur - 8.30 uur plenair bespreken van casus

08.30 uur - 09.10 uur Tafelgesprek en ideeën ontwikkelen

09.10 uur - 09.30 uur presenteren van de ideeën


10.30 uur afsluiting

'Hoe blijf ik online inspirerend in contact met klanten'









Verbinding en nieuwe inzichten begint bij de ontmoeting